Multiclip – żółta linia piór wycieraczek, indeks: CM
                                     
                                    
                                
                                    
                                
                                    Największa na rynku ilość zastosowań – 
dzięki 10 adapterom pióro zamontujemy do prawie wszystkich aut z piórami
 nowego typu (na specjalne zaczepy) oraz do haków starszego typu – „U” 9
 mm. 
                                    
                                    Pióra Classic posiadają; jako jedyne pióra typu multiclip wśród 
zamienników do piór fabrycznych; WSZYSTKIE adaptery montowane 
bezpośrednio do pióra (bez przejściówek) dzięki czemu ich design jest 
niemal jak w oryginałach. Nie tworzy się „wieża” z systemu adapterów, 
tak jak ma to miejsce w piórach konkurencyjnych. Płyn ze spryskiwacza 
pryska bezpośrednio na szybę, w innych piórach często trafia on w system
 adapterów. Pióra występują w 13 długościach. 
                                
Dostępne długości (w mm): 350, 380, 400, 430, 450, 480, 500, 530, 550, 580, 600, 650, 710
Poniżej instrukcja montażu pióra Classic Multiclip.
| 1. Pióro wyciągnięte z opakowania zawiera fabrycznie zamontowany zaczep na starszy typ haka – typ “U”. Jeżeli twój samochód wyposażony jest w inny (nowszy) typ haka – zaczep ten należy zdemontować. | 2. Demontaż zaczepu na hak typ “U” polega na ściśnięciu (z użyciem dość dużej siły) obustronnie ścianek zaczepu i pociągnięciu go w górę. Zaczep uwalnia się ze pewnym oporem. Jest to spowodowane dokładnym spasowaniem elementów i dbałością o stabilny i pewny uchwyt haka. Zapobiega to wyczepianiu się pióra podczas jazdy i nie jest wadą produktu. | 3. Dobierz typ zaczepu do typu haka i ramienia wycieraczki w Twoim aucie. Schemat zastosowań poszczególnych zaczepów znajduje się z boku każdego opakowania pióra wycieraczki Multiclip “Classic”. W opakowaniu znajduje się komplet łącznie 10 szt zaczepów. | 
|  |  |  | 
| 4. Załóż odpowiedni zaczep – należy to zrobić z wyczuciem i użyciem dość sporej siły. Zaczep powinien “wskoczyć” w bolec znajdujący się w środku elementu mocowania do konstrukcji pióra. Po montażu cała konstrukcja powinna być stabilna. | 5. Delikatnie przesuwając w bok ściągnij nasuwkę zabezpieczającą gumę wycieraka – teraz pióro gotowe jest do założenia na hak i do użytku. | 
|  |  | 
Zaczepy (10 modeli) i ich zastosowanie:
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                
 
                         
                    